Subject: Tööd teekaitsevööndis
From: [email-masked]
To: Info <[email-masked]>
Date: Sun, 12 Oct 2025 12:45:14 +0300

Tere

Vastavalt Maa-ja Ruumiametiga sõlmitud lepingule asume teostama 
amortiseerunud elamu
lammutustöid Järvamaal Järva vallas Orgmetsa külas asuval Aavapuu 
maaüksusel
(25501:001:0669),EHR kood 107000516.Enne tööde algust on meil vaja 
koostada lammutusprojekt ja hankida vastavad kooskõlastused.
Vastavalt asendiplaani andmetele on üks osa vare puitosadest osaliselt 
39 Tartu-Jõgeva-Aravete tee (Katastritunnus 
12902:003:0063)kaitsevööndis.

Mis on lao taotlemise tingimused tee kaitsevööndis töötamiseks 
Transpordiameti poolt?

Lugupidamisega
Veiko Merilo
Meris OÜ
80010 Pärnu, Rüütli 28
5232365